lite om något..

plugg plugg och åter plugg, det är vad mitt liv handlar om just nu.
Men jag måste säga att jag är nog fortfarande i trotsåldern ibland. När någon säger gång på gång att jag måste gör någonting (vad som helst), men jag kanske inte har ork, tid eller lust att göra det precis NU. Så blir jag tillslut irriterad av allt tjat, och då gör jag ingenting alls, tills att jag har fått lugn och ro och kan släppa all irritation. Som tur är så är jag inte långsint.



För att prata om någonting helt annat.. För någon dag sedan var jag riktigt trött och behövde åka och handla lite mat (hade absolut ingenting i kylskåpet). Då fick jag en "skön" idé.. Tänk vad härligt det hade varit om det fanns ett drive in ställe där man kunde handla mat och allt som hör där till! Då hade man sluppit kliva ut från bilen, se pigg och fräsh ut, vara trevlig mot människor man möter.. osv. Då hade man kunnat sitta där i bilen och halsova och berätta vad jag vill handla, och sedan bara behöva räcka ut händerna för att ta emot påsarna. ;P

Nä nu ska jag sluta svamla och ta mig en snabb dusch innan jag ska krypa ner under mitt mjuka pluffsiga täcke, med mina gosiga och sköna kuddar!:) Imorgon ska jag kliva upp tidigt så jag hinner med flyget som ska ta mig till kramfors och en massa mera plugg!

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha eller så använder man sig av den här : http://www.mataffaren.se/

Fast såklart kan dom inte leverera överallt :(

2010-09-28 @ 15:24:05
Postat av: Frida

jaa.. men justja:) Det där har jag hört talas om förut, men som sagt, tråkigt att dom inte kan leverera överallt.

2010-09-28 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0