Ny start, på ett nytt kapitel!

Det kan man verkligen säga..
Jag har så mycket tankar och funderingar som jag vill skriva, men jag vet inte vart jag ska börja och hur jag ska skriva. Så det här första inlägget kommer nog bli ganska "hoppigt" (alltså inget bra sammanhang). Men stå ut!

När jag sitter och läser alla mina gamla inlägg så märker jag vilken skillnad det är på mina tankar, åsikter och funderingar från då till nu. Sitter och funderar hur jag kunde formulera på ett sådant konstigt sätt och stava så himla fel. (är inte felfri nu heller, men förhoppningsvis lite mer erfaren och kan lite mer om allt)

När jag tänker på hur myket som faktiskt hinner hända under ett år, så kan jag inte förstå.. ja, jag vet inte riktigt vad jag kan förstå och vad jag ska skriva. Men jag tror inte att jag har insett hur fort ett år går, fören nu.

nånå, hur som helst så har jag börjat plugga på mittuniveristet i Härnösand, till beteendevetare. Riktigt tungt, jobbigt och sjukt stressigt.. men ändå bland det roligaste som jag har gjort i mitt liv. Jag åker hem ungefär varannan vecka, vilket känns riktigt skönt och behövligt ibland.
På onsdag ska min examinerande uppgift vara klar, så nu ska jag fortsätta plugga.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0