börja med att sätta igång låten


En lung och skön låt såhär på kvällskvisten. 



Då har jag äntligen skickat in min uppgift!

Har kollat idol med Madde och Hampus, och något jag kom att tänka på..
Tänk vad rik Arne Weise är, och om han vill att hans son Anderas ska komma långt i idoltävlingen så kan han ju skicka väldigt många sms, och om han inte kan skicka sms så kan han ju ringa. Jag förvånas inte om Anderas kommer långt i tävlingen :P

Imorgon är det föreläsning 9 – 15, sen på kvällen har studentkåren (PM, Phaestmaesteriet) anordnat fest. Så det blir utgång imorgon trots att jag egentligen inte har tid.. och egentligen inte borde då jag har kommit igång med träningen på allvar och ska fortsätta i den stilen.  

Snart ska jag gå in på världsmetropolen facebook, och sedan ska jag gå och borsta mina små gaddar och tillslut hoppa ner i sängen.

Hyvää yötää, hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0