tankar och prat

Tvättmaskinen går just nu på högvarv, precis som min hjärna. Det är mycket att tänka på nu, som jag egentligen inte behöver tänka på men som ändå finns där och trycker på hela tiden. Hade behövt ha lite mer framförhållning i skolan, ska ta tag i det ikväll!  ..eller nu om jag ids.

Idag blev jag klar med första delmomentet, och 7,5 poäng är avklarade! Känns riktigt skönt och lite ofattbart faktiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle fixa ”högskole plugget”, men serru det har jag gjort =) i alla fall än så länge.

Imorgon blir det eventuellt en lugn kväll på Bittens (en liten rockpub här i härnösand). Har hämtat mamma från flygplatsen igår, så hon är och hälsar på mig fram till söndag. Skönt att ha någon att prata med, så det inte blir helt ensamt och tyst i min lägenhet :P

Kom precis att tänka på min tid i Norge när låten La Perla – Kobojsarna dök upp på spotify. Det var/är nog den mest både fysiskt och psykiskt jobbigaste, hemskaste och frustrerande tid i mitt liv. Eller kanske inte värst… det var nog när min syster dog. Men Norge ligger på bra andra plats. Fick en hel del nya erfarenheter, vilket i och för sig är positivt. Det finns några positiva saker med tiden i Norge, men mest negativa. Mer om det kan jag berätta senare.

Ska nu åka ner till stan och kolla efter lite små saker till lägenheten.

Här är "norge låten" som gick stup i kvarten i alla högtalare just då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0