en skön söndags kväll

Nu sitter jag här och skriver igen. Lyssnar musik som alltid, och skriver lite på msn :)
Nu när jag är ledig imorgon så är det är skönt att jag kan sitta uppe så länge tills jag blir så trött att jag inte orkar sitta nåmer.  Men imorgon måste jag titta på klockan igen.. jag brukar tänka, senast 10 ska jag gå och lägga mig. Då är jag inte så trött när jag ska jobba :P

Just nu lyssnar jag på g-unit lay you down.
Första gången jag hörde den så tyckte jag att den var skit dålig. Men nu har jag hört den några gånger och börjar tycka att den är rätt bra ändå :P


Idag har jag jobbat från 9 - 18. Sedan gick jag direkt och träna styrke, sen hem och åt. Och nu sitter jag bara här och slappar :)

Jag har inte så mycket att skriva har jag märkt nu de sista gångerna jag har skrivit. Därför har det inte blivit så många gånger i veckan jag har skrivit något heller. Men om 48 dagar kommer jag ha massor att skriva :P så då kan du hålla utkik mer.

nu ska jag hämta något att äta.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0