en härlig vecka

Då satt man här vid datorn igen. Jag känner inte för att skriva så mycket idag, men jag skriver lite grann iallfall. Har nyss eller för ett tag sedan kommit hem från ötå.
På Söndag tog jag bussen till överkalix där mickes mamma väntade på mig som sedan skulle ta mig vidare hem till dem :P Ingen micke var hemma då jag anlände, men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, som man brukar säga! På kvällen kom han hem och hans familj åkte till ylläs.

Vi kollade beck och myste framför tvn tills vi somna. Dagen där på bestämde vi oss för att göra ett nytt försök att ta oss till min stuga med skotern och grilla korv. Sist vi skulle göra det så skar hela skotern ihop och det blev ingenting alls av det. Micke säger att alltid då jag är med så händer någonting, och när han är själv fungerar allt som det ska.  otroligt nog, så är det faktiskt nästan jämt så.. meeen det är väl "resultatet av vinet" :D gissar jag.

Det har varit en bra och trevlig vecka i lilla ötå :P

Imorgon fyller pappa 50 år!
och i övermorgon börjar jag jobba igen :)


tjolahopp tjolahejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0