det känns bra

Ja, Det känns bra inom mig just nu. Jag har nyss varit och tränat med Sofie och nu lyssnar jag låten jag nöter mest just nu. Akon - Keep You Much Longer. Den får mig att känna mig glad och pigg på att göra saker. Ska ta tag i allt jag har tänkt göra länge nu. Bland annat gå till studie och yrkesvägledaren och få lite råd och tips.

Låten får även mig att tänka på Sara, jag saknar henne så himla mycket. Jag får både glädje och sorge tårar i ögonen när jag lyssnar på den. Men tänker jag för mycket blir det mest jobbigt. Därför är det skönt att bara lyssna på den en eller två gånger och få släppa ut alla tankar och känslor.
"Wish I could Keep You Much Longer
I know You gotta Go cuz you got things to do
Wish I could Keep You Much Longer
Now You to Busy for Me Girl like I was To You

Wish I could Stop By
And Maybe Say "Hi"
Wish I could jus Stop By
And Lay By Your Side"


En härlig låt det där...

Nu kom pappa hem och väntar på att jag ska följa med och handla lite mat :) Han och mamma åker till stugan idag. Skönt, samtidigt som det blir jobbigt för då måste jag ju bland annat laga mat själv :P  men det ska nog funka de med ;P

nu duscha sen handla sen äta.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0