Resfeber?

Ja jag vet inte. Jag känner mig väldigt yr just nu, vet inte om det beror på att jag ev. har resfeber eller om jag bara har lågt blodtryck.
Jag har just packat klart ALLT, och det känns skönt! Imorgon åker jag till Micke och firar valborg med hans släkt och vänner. Därefter väntar vi bara. Kan tänka mig att hela fredagen kommer bli väldigt långdragen, man vill bara att det ska bli tidig lördags morgon så vi kan åka iväg :)  Känner mig riktigt sugen på den här resan nu!!! =)



Något som jag har kommit på för länge sen är att det är väldigt irriterande när man ringer till någon som inte har tid att prata just då utan säger "jag ringer sen"  och sen ringer dem aldrig.

nu ska jag kolla tv
tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu är ni ju inte på väg nå längre. Nu är ni där =)

Se upp för kamelerna! och ha det så bra. Skicka bilder! Kramar

2009-05-03 @ 10:01:44
URL: http://frieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0